Загальний огляд Кабінету посадової особи

1. Сторінка автентифікації

Першочергово для того, щоб потрапити до Кабінету посадової особи, необхідно пройти автентифікацію в системі за допомогою ключа.

officer portal overview 01

Детальніше ознайомитися з процедурою автентифікації користувачів ви можете за посиланням.

2. Головна сторінка

Інтерфейс головної сторінки Кабінету передбачає відображення ключової навігації для посадової особи.

officer portal overview 02

Структура Кабінету має наступні розділи:

  • Доступні послуги;

  • Мої послуги;

  • Мої задачі;

  • Звіти.

Ця структура представлена у центральній частині сторінки у вигляді меню (кнопок), з відображенням загальної кількості тих чи інших бізнес-процесів і задач у відповідному розділі.

Залежно від ролі користувача, наданих доступів і налаштувань реєстру кількість доступних бізнес-процесів може змінюватися для кожного користувача.

Також основні розділи продубльовано у верхній частині сторінки, де додатково відображаються дані профілю користувача, який увійшов до кабінету.

officer portal overview 03

3. Доступні послуги

Являє собою сторінку з відображенням бізнес-процесів, що доступні користувачу.

officer portal overview 04

На цій сторінці користувач може побачити загальний перелік доступних послуг. З визначеного переліку користувач може вибрати необхідну послугу для її ініціювання.

4. Мої послуги

Представляє собою сторінку з відображенням ініційованих користувачем бізнес-процесів.

На сторінці послуги розділено на два типи:

  • Послуги у виконанні;

  • Надані послуги.

4.1. Послуги у виконанні

Послуги у виконанні відображають усі незавершені бізнес-процеси.

officer portal overview 05

На сторінці представлено наступну інформацію за кожною послугою:

  • Послуга – відображає назву послуги;

  • Ідентифікатор послуги – унікальний ключ послуги;

  • Дата старту – дата та час, коли послуга була ініційована;

  • Статус виконання – поточний стан надання послуги.

4.2. Надані послуги

Надані послуги показують перелік завершених бізнес-процесів.

officer portal overview 06

На сторінці представлено наступну інформацію за кожною послугою:

  • Послуга – відображає назву послуги;

  • Ідентифікатор послуги – унікальний ключ послуги;

  • Дата старту – дата та час, коли послуга була ініційована;

  • Дата завершення – дата та час, коли послуга була виконана;

  • Результат виконання – поточний стан надання послуги.

5. Мої задачі

Представляє собою сторінку з відображенням бізнес-процесів, що потребують певних дій від користувача.

На сторінці задачі розділено на два типи:

  • Задачі для виконання;

  • Виконані задачі.

5.1. Задачі для виконання

Задачі для виконання відображають бізнес-процеси, до виконання яких залучений користувач. В переліку зазначені невиконані задачі користувача.

officer portal overview 07

На сторінці представлено наступну інформацію за кожною задачею:

  • Послуга – відображає назву задачі, яку необхідно виконати;

  • Ідентифікатор послуги – унікальний ключ послуги;

  • Задача – опис задачі, яка належить до певної послуги;

  • Створено – дата та час, коли задача була ініційована;

  • Дія – відображення кнопки для початку виконання задачі.

5.2. Виконані задачі

Виконані задачі показують перелік раніше завершених задач користувачем.

officer portal overview 08

На сторінці представлено наступну інформацію за кожною задачею:

  • Послуга – відображає назву задачі, яку необхідно виконати;

  • Ідентифікатор послуги – унікальний ключ послуги;

  • Задача – опис задачі, яка належить до певної послуги;

  • Створено – дата та час, коли задача була ініційована;

  • Дата виконання – дата та час, коли задачу було завершено.

6. Звіти

Представляє собою сторінку з відображенням попередньо налаштованих загальних статистичних даних за реєстром. На цей час на сторінка переадресовує користувача до сервісу побудови аналітичної звітності Redash.

officer portal overview 09

7. Профіль

На сторінці профілю відображаються дані кваліфікованого електронного підпису (КЕП), з яким користувач увійшов до Кабінету.

officer portal overview 10